Thursday, April 19, 2018

Els meus contes preferits. Enid Blyton (Llibres Il'lustrats) libro - Enid Blyton .epub


Descargar PDF Leer en línea



Recopilació de vuit contes plens de màgia escrits per Enid Blyton i amb il·lustracions de Francesc Rovira.
Nens, follets, joguines animades i mags són els protagonistes d'aquests relats plens de fantasia i humanitat que apropen els lectors més petits a un món on la realitat i la màgia conviuen amb senzillesa i naturalitat.
"- M'agradaria molt -va dir en veu alta la gata de color negre-, seria feliç si aquest antipàtic conill rosa se n'anés a viure a qualsevol altre armari!
La gata negre era una gata de peluix. No era gaire gran, era quasi gateta, però les seves maneres eren de senyora gata."
A partir de 6 anys
libro Els meus contes preferits. Enid Blyton (Llibres Il'lustrats) gratis
libro Els meus contes preferits. Enid Blyton (Llibres Il'lustrats) pdf
Descargar Els meus contes preferits. Enid Blyton (Llibres Il'lustrats) pdf Enid Blyton

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.